• Sign in
  • |
  • Sign up

Mckinney Dodge Chrysler Jeep RAM Mazda

4574 Calhoun Memorial HwyEasley, SC 29641
1-888-705-66571-888-705-6657
  • Chat for instant answers
  •  Visit our website 
  •  Finance a vehicle with us
  •  Like 

Services and Amenities

  • Factory Authorized Service Center
  • Loaner Cars
  • Parts & Accessories
  • Courtesy Shuttle
  • Customization
  • Business Center
  • Internet Access
  • Handicapped Accessible
  • Comfortable Waiting Area
  • Children's Play Area
  • Delivery Options
  • Diesel
View all services and amenities

Why You Should Buy a New Car From Us

McKinney Auto is your BEST FRIEND IN THE CAR BUSINESS! We offer the most money for your trade in! We will work hard to earn your business as a loyal friend would! We'l ... Read more
McKinney Auto is your BEST FRIEND IN THE CAR BUSINESS! We offer the most money for your trade in! We will work hard to earn your business as a loyal friend would! We'll buy your trade!

Why You Should Buy a Used Car From Us

McKinney Auto is your BEST FRIEND IN THE CAR BUSINESS! With over 40 lenders, we make the financing easy! We offer the most money for your trade in! And, we are the top ... Read more
McKinney Auto is your BEST FRIEND IN THE CAR BUSINESS! With over 40 lenders, we make the financing easy! We offer the most money for your trade in! And, we are the top rated Chrysler Dodge Jeep Ram dealer on DealerRater.com in SC!! We'll buy your trade!

Languages Spoken

  • Español

Dealer Disclaimer

Sales Tax, Title, License Fee, Registration Fee, Dealer Documentary Fee, Finance Charges, Emission Testing Fees and Compliance Fees are additional to the advertised price ... Read more
Sales Tax, Title, License Fee, Registration Fee, Dealer Documentary Fee, Finance Charges, Emission Testing Fees and Compliance Fees are additional to the advertised price.
Your Search Clear All
All Cars
Modify Your Results
A certified pre-owned car has passed a strict inspection by the original manufacturer and is backed by an extended warranty.
Some brands group models with similar body styles together. (Ex: BMW 3 Series or Mercedes-Benz C-Class)
Trim refers to both exterior and interior options that enchance a base model. (Ex: Ford Mustang GT or Honda Accord EX)
These dealers accept offers from our Trade-In Marketplace, which determines the value of your car and provides an instant, free offer. Offers are guaranteed as long as the car's condition and information are verified.
1000,2000,3000,4000,5000,6000,7000,8000,9000,10000,11000,12000,13000,14000,15000,16000,17000,18000,19000,20000,22000,24000,26000,28000,30000,35000,40000,45000,50000,55000,60000,65000,70000,75000,80000,85000,90000,95000,100000$1,000,$2,000,$3,000,$4,000,$5,000,$6,000,$7,000,$8,000,$9,000,$10,000,$11,000,$12,000,$13,000,$14,000,$15,000,$16,000,$17,000,$18,000,$19,000,$20,000,$22,000,$24,000,$26,000,$28,000,$30,000,$35,000,$40,000,$45,000,$50,000,$55,000,$60,000,$65,000,$70,000,$75,000,$80,000,$85,000,$90,000,$95,000,$100,000

Style

Choose more »

Make

Choose more »

Type

Exterior Color

Choose more »

Features

Choose more »

Interior Color

Choose more »

Doors

Page 1 of 22 
You have already selected three cars.
Next »

Dealer Ratings

24-Month Overall Rating
  • 4.7
    Customer Service
  • 4.6
    Quality Of Work
  • 4.7
    Friendliness
  • 4.6
    Overall Experience
  • 4.4
    Price

Dealership Reviews

1 - 5 of 352 
Jeep44092033/01/2015 08:53:49 AM
4.6
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:Yes
Who Helped Me:Russ Frazier,Jonathan Shaffer
Customer Service was great! My sales person was Jonathan Shaffer. He was very nice and helpful the entire time. I would buy a car from him any day. The Finance guy, Russ Frazier, was also very helpful. He was fast and friendly. However they did not offer a good value on the car we were going to trade in. Which took a very long time to look at. Overall experience was good! I love my Jeep!
sidew132/23/2015 08:24:00 AM
5.0
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:Yes
Who Helped Me:Dave McKinney
this is my 3rd car that I have bought from McKinney, and my first brand new truck. I dealt with Dave McKinney and there was no pressure. He took his time and show me around the different trucks to get a feel for what I was interested in. when the time comes to replace my wife's car they will be the first place I stopped at
ignitionmodule2/05/2015 12:04:09 PM
2.6
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:No
Who Helped Me:I don't remember
This was the typical run to the sales manager and back dealer experience. They valued my trade in LOWER than Carmax and took up about 4 hours of my time even getting to that point. I understand the concept of a business making money but I made it clear they would profit on one car transaction not both. By my rough math they were looking at trying to clear about $8000 that day. I ended up finding a better equipped vehicle in the color I wanted for a lower price. The other dealer beat their trade in by $2000. The stock and trade for this dealership seems to be low end, large volume stuff.
McKinney Dodge Chrysler Jeep RAM Mazda responded to this review
2/19/2015
Good afternoon Mr. Ignition Module: My Dealership participates in the DealerRater Certified Dealer Program. We are committed to providing high quality customer service, but based on your DealerRater review, you did not share that experience. That is very disappointing to us, and through this program we have the opportunity to work with you to resolve any issues with your experience at their dealership. We are sorry that we were unable to value your vehicle where you thought it should be. There are many factors that go into valuing a vehicle. If you were able to get more for your vehicle, we hope you are satisfied. We have tried to make it easy for people to identify the salesperson they worked with by providing current pictures. If you did not find the picture of the person who helped you, I'd like to know the timeframe you were here so I can help identify who the salesperson was. We pride ourselves on not "wasting" people's time when they come to us. We have a system and programs in place to get customers into a new vehicle and out of the showroom as quickly and efficiently as possible. We are glad for you that you were able to find a better suited vehicle and purchased that. We look forward to having the opportunity to assist you with your next vehicle purchase. Thank you for considering McKinney Dodge Chrysler for your purchase! Sincerely, Joan Barrett McKinney Dodge Easley, SC 864-859-1981
Ripperseve1/28/2015 10:31:34 AM
3.8
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:Yes
Who Helped Me:Bill Scruggs
It would have been an excellent experience had I not received a phone call from my Salesman stating that my payoff was $65.00 more than they expected. That was very unprofessional and just outright ridiculous. I Traded vehicles on a Sat. and I told them that my payoff was 14,500. On that Monday I called my bank and the payoff was actually 14,490.00, so I was 10.00 to the good, well over 10 days later is when I get the call about owing the additional $65.00 dollars. I am sorry, but the day I made the deal and the business day after making the deal, my payoff was correct. That really changed my view and experience with you. Bill overall did a good job, but that, you should never do!
McKinney Dodge Chrysler Jeep RAM Mazda responded to this review
2/19/2015
Good afternoon Ripperseve: Thank you, again, for your business and we look forward to serving all your future vehicle needs. It is unfortunate when something like the trade in payoff interferes with a customers' experience and opinion of our dealership. There is a 10 day payoff required because of the processing/bank funding time. Obviously, in this case, we did not get a correct 10 day payoff. Our accounting department did write off the $65 and closed the deal. We appreciate your business and look forward to seeing you in our service lane. Sincerely, Joan Barrett McKinney Dodge 864-859-1981
Samhain1/21/2015 08:03:14 PM
1.0
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:No
Who Helped Me:Billy Page
Hmm, where do I begin. Well first off the car they sold us brand new has had like 4 computers put in it. Just a bunch of lies over and over. They went joy riding in the car while it was in there shop and ran a southern connector, we had to pay for that ticket even tho we didn't have the car. The cars check engine light just came back on after it was in there shop last August. All together just a bad company and one of their employees got in my family members face and came off very rude and xxxxx.
McKinney Dodge Chrysler Jeep RAM Mazda responded to this review
2/05/2015
McKinney Dodge Chrysler Jeep RAM Mazda wrote on 1/22/2015 1:42:35 PM: Good afternoon Mr. Hain: I wanted the opportunity to gather some additional details regarding your incident as you described above. We can't seem to link your information with a current customer and wanted to get better definition of what type of vehicle you are talking about, what is your name and when did you last bring your vehicle into McKinney Dodge in Easley for service? How long ago was this incident you describe? My dealership participates in the DealerRater Certified Dealer Program. We are committed to providing high quality customer service, but based on your DealerRater review, you did not share that experience. That is very disappointing to us, and through this program we have the opportunity to work with you to resolve any issues with your experience at our dealership. I appreciate your patience while I try to collect all of the facts and see how we can best rectify the situation. Sincerely, Joan Barrett Sales Manager McKinney Dodge Easley, SC 864-859-1981
McKinney Dodge Chrysler Jeep RAM Mazda responded to this review
2/05/2015
McKinney Dodge Chrysler Jeep RAM Mazda wrote on 1/22/2015 1:42:35 PM: Good afternoon Mr. Hain: I wanted the opportunity to gather some additional details regarding your incident as you described above. We can't seem to link your information with a current customer and wanted to get better definition of what type of vehicle you are talking about, what is your name and when did you last bring your vehicle into McKinney Dodge in Easley for service? How long ago was this incident you describe? My dealership participates in the DealerRater Certified Dealer Program. We are committed to providing high quality customer service, but based on your DealerRater review, you did not share that experience. That is very disappointing to us, and through this program we have the opportunity to work with you to resolve any issues with your experience at our dealership. I appreciate your patience while I try to collect all of the facts and see how we can best rectify the situation. Sincerely, Joan Barrett Sales Manager McKinney Dodge Easley, SC 864-859-1981
Next »
This image is a stock photo and is not an exact representation of any vehicle offered for sale. Advertised vehicles of this model may have styling, trim levels, colors and optional equipment that differ from the stock photo.
Close 
AutoTrader.com