• Sign in
  • |
  • Sign up

Audi West Houston

11850 Katy FreewayHouston, TX 77079
1-877-562-16011-877-562-1601
  • Chat for instant answers
  •  Visit our website 
  •  Finance a vehicle with us
  •  Like 
  •  
    Get your Instant Cash Offer on your Trade-In

Services and Amenities

  • Service Centers
  • Factory Authorized Service Center
  • Body Shop
  • Loaner Cars
  • Parts & Accessories
  • Courtesy Shuttle
  • Business Center
  • Internet Access
  • Concierge
  • Delivery Options
View all services and amenities

Why You Should Buy a New Car From Us

Audi of West Houston...Quality sales and service at it's finest! Our staff consistently achieves high ratings for customer satisfaction. We have a wide selection of new ... Read more
Audi of West Houston...Quality sales and service at it's finest! Our staff consistently achieves high ratings for customer satisfaction. We have a wide selection of new cars to choose from, we are confident that you will find a vehicle that fits your lifestyle. We are ready to assist you in any way that we can.

Why You Should Buy a Used Car From Us

Audi of West Houston...Quality sales and service at it's finest! Our staff consistently achieves high ratings for customer satisfaction. If you are looking for that perf ... Read more
Audi of West Houston...Quality sales and service at it's finest! Our staff consistently achieves high ratings for customer satisfaction. If you are looking for that perfect used car, you've come to the right place. We keep a large inventory of quality used luxury and sports cars from a variety of manufacturers. We'd be happy to take you on a test drive, and our financing experts can tailor a loan to suit your needs and budget. We hope to see you soon.

Languages Spoken

  • Español
  • Deutsch

Dealer Disclaimer

All prices plus tax, tag, title, documentary fee, and dealer service charge. The sale of any new or used vehicle is subject to our mandatory fee, in addition to any negot ... Read more
All prices plus tax, tag, title, documentary fee, and dealer service charge. The sale of any new or used vehicle is subject to our mandatory fee, in addition to any negotiated vehicle price, for coupons entitling the purchaser to discounts on service and parts. See dealer for details!
Your Search Clear All
All Cars
Modify Your Results
A certified pre-owned car has passed a strict inspection by the original manufacturer and is backed by an extended warranty.
Some brands group models with similar body styles together. (Ex: BMW 3 Series or Mercedes-Benz C-Class)
Trim refers to both exterior and interior options that enchance a base model. (Ex: Ford Mustang GT or Honda Accord EX)
These dealers accept offers from our Trade-In Marketplace, which determines the value of your car and provides an instant, free offer. Offers are guaranteed as long as the car's condition and information are verified.
1000,2000,3000,4000,5000,6000,7000,8000,9000,10000,11000,12000,13000,14000,15000,16000,17000,18000,19000,20000,22000,24000,26000,28000,30000,35000,40000,45000,50000,55000,60000,65000,70000,75000,80000,85000,90000,95000,100000$1,000,$2,000,$3,000,$4,000,$5,000,$6,000,$7,000,$8,000,$9,000,$10,000,$11,000,$12,000,$13,000,$14,000,$15,000,$16,000,$17,000,$18,000,$19,000,$20,000,$22,000,$24,000,$26,000,$28,000,$30,000,$35,000,$40,000,$45,000,$50,000,$55,000,$60,000,$65,000,$70,000,$75,000,$80,000,$85,000,$90,000,$95,000,$100,000

Style

Choose more »

Make

Choose more »

Exterior Color

Choose more »

Engine

Features

Choose more »

Interior Color

Choose more »

Doors

Page 1 of 13 
You have already selected three cars.
Next »

Dealer Ratings

24-Month Overall Rating
  • 4.5
    Customer Service
  • 4.5
    Quality Of Work
  • 4.6
    Friendliness
  • 4.5
    Overall Experience
  • 4.4
    Price

Dealership Reviews

1 - 5 of 45 
Andrew&Katie3/03/2015 09:01:40 AM
5.0
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:Yes
Who Helped Me:James "JT" Taylor
My wife and I would recommend this dealership to anyone looking to be treated right from the start~ Our experience was amazing from the moment we walked in and were welcomed by salesperson JT. He provided us with excellent service, from listening to what we were looking for, to showing us a few different cars, to the test drive. JT provided us with all the information we needed to decide the A6 was the perfect car for us. That was clear from the the start, JT wanted to make sure that we were comfortable with our choice. It didn't feel like he was trying to flip us to this or that. You could tell he was really listening to what we wanted. While we were test driving the car JT was explaining all the "must see" features of the car. Since Katie and I are both new the Audi family, we were excited to see what this car could do! Once we were ready, the credit experience was just as easy~ We had the pleasure of meeting David Daniels in finance and he explained the contract line by line and it was done in no time. We appreciate all that was done to make this experience simple, fast and easy and actually very exciting!! Thanks to JT and David for stay very late with us so we could take a spot delivery. The car delivery was made a wonderful experience with him explaining every detail of the car to us to make sure we were informed prior to leaving- even though at this point it was close to 10PM! Needless to say we would highly recommend this Audi West and plan on coming back to do future business! Thank You JT, David, and Audi West!
kchiassonaz1/13/2015 02:49:28 PM
5.0
Overall Rating
Customer Service
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:Yes
Who Helped Me:greg (charles) wales
I worked with Greg (Charles) Wales in Houston after hit and miss communication with other dealerships in Dallas where I live - which was very frustrating. I was turning in my 2011 A8 to lease a new 2015 A8. I told Greg the description of the car I desired and the numbers I needed to hit. And, within a few call and emails the deal was done. The turn in of my car was super easy and my new one was in the show room, detailed, with a sold to 'me' sign which I thought was a nice touch of class. I will definitely do business again with Houston Audi West and Greg Wales.
mattshaver1/05/2015 08:20:24 PM
1.0
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SERVICE
Would I Recommend this Dealer:No
Who Helped Me:Mike Farrell
Had to pay almost $2500 in extra labor and parts during a recent trip to a new dealership (I've moved out of the Houston area), after they discovered that the work done by Audi West Houston was...well...I'll let you be the judge of what to call the work done by the good people at Audi West Houston. From my latest service report: "left broken bolts", "coolant hose was mounted incorrectly", "engine control module holder was not installed back correctly", "broken bolt to the holder", and "pinch (sic) wires in the harness" Of course, Audi WH claims that because the warranty on that repair had expired, they won't do anything. Nevermind that they were the only ones to ever service the car, and of course it would have never been discovered as long as the one's who did the shoddy work to begin with were the ones checking the vehicle. Do yourself a favor, and if you need work done on your Audi, look for a good independent mechanic. Avoid these people at all costs.
Audi West Houston responded to this review
1/09/2015
Matt, we are sorry for your inconveniences but we’ve serviced your car several times at Audi West Houston since your car engine was flooded in April 2013. This repair was made almost 2 years ago and your car has been driven 22,000 miles. You’ve since moved out of state and requested Audi of America or Audi West Houston pay you $4,231.49 for damages you claim were poor workmanship over 20 months ago. Your insurance company paid for a used engine. Unfortunately the warranty for a used engine is 12 months 12,000 miles.
amppolo19/21/2014 10:06:56 PM
1.6
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:No
Who Helped Me:Carlos, Rene
Terrible communication, terrible customer service, overall disappointing experience. I love my Audi, but I wish I would have given my business elsewhere. The communication was terrible, e-mails not responded to by the finance team, appointments not being fulfilled due to weather, but never being informed to that being a problem. Reception was spotty at best when I arrived. HUGELY disappointed. Wish I would have taken my business else where and I will in the future. Great car brand, terrible representation.
akshat238/14/2014 04:59:34 PM
1.0
Overall Rating
Customer Service
Quality Of Work
Friendliness
Overall Experience
Price
Reason for My Visit:SALES(NEW)
Would I Recommend this Dealer:No
Who Helped Me:Greg Chapman
PLEASE CHECK MY REVIEW ON EDMUNDS.COM. I WAS NEVER BEEN TREATED LIKE THIS MY ENTIRE LIFE. WE AS A FAMILY REALLY SHOCK WHY THEY TREATED US LIKE THAT.
Next »
This image is a stock photo and is not an exact representation of any vehicle offered for sale. Advertised vehicles of this model may have styling, trim levels, colors and optional equipment that differ from the stock photo.
Close 
AutoTrader.com